tisdag 27 maj 2014


Ingen av bilderna illustrerar hur stressad jag känt mig de senaste veckorna, men det börjar ljusna i.o.m kursslut.
Fyller också 20 om en vecka men det tänkte jag inte på då.


Bl.a detta gör dig glad
1. Att jag skrivit klart min bok
2. Att mina kurser slutar
3. Att jag kommit in på skrivarlinjen
4. Att umgås med mina vänner
5. Att jag ritar så mycket nu för tiden

Du älskar bl.a. detta
1. Milka toffee ganznuss
2. Mig själv
3. Att klara av jobbiga saker
4. Att sitta i soliga parker
5. Uteställen öppna till 5 eller längre

Låtar som du drogar för tillfället

Du gjorde bl.a detta igår 
1. Åt middag och drack kaffe på Kafé 44 med vän
2. Gick upp tio i åtta och skrev klart jobbig rapport
3. Kokade pasta
4. Tyckte att det blåste kallt
5. Höll på med en ny låt

Händer nästa helg (närmaste)
1. Förhoppningsvis:
2. Tivoli
3. Tyska DJ:s
4. Pizza?
5. Gott sällskap

1 kommentar: