söndag 25 maj 2014

Mitt liv

Catch eukalyptus mini
Bäddad säng
Alltid ritbok
Lyssnar sönder låtar tills jag inte står ut med dem
Tre kuddar i 90-säng på natten, fem på dagen
Tantolunden på helgen
Inget capo på gitarren
Ringer mer än jag borde
Spenderar mer än dubbelt så mycket pengar på nöjen som på föda
Berlin
Vill dansa varje helg
Game of thrones sporadiskt
Inga filmer ses
Inga böcker läses
Pluggar så lite som möjligt
Idioter på CSN
Horoskopen
Ansökningsintervjuer till folkhögskolor
Jeansjacka, "jeans"skjorta, militärjacka från armyshop, lila sammetsjacka, svart jacka med huva och axelvaddar
Det första eller det sista tåget
Plankar på tunnelbanan istället för att betala, kan inte åka buss
Stressad men släpper allt på helgen om det går
Känner ibland lite pollen
Extrem värme och ibland spöregn
Pastasallad
Svårt att få tvättid
En hyresvärd som bjuder på mat och jordgubbar



Jag tog mig in (genom arbetsprov) på den kurs jag ville! Skrivarlinje på distans från Sörängen folkhögskola. Har velat gå den hur mycket som helst sen jag fick reda på att den fanns (några år sen). Det innebär bl.a. att jag kommer få arbeta med ett eget skrivprojekt i 1-2 år. Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar