söndag 18 maj 2014

Namn på dokument bland "Mina dokument"

Det är nog bäst om jag blundar/Vi skulle kunna
2014/Jag har hellre mitt glas tomt
Jag stålsätter mig/Vi sitter i parken
Du biter på naglarna hela dagarna/De spelar piano
Det luktar citron/Några situationer
Jag är inte 19 forever och jag känner det/På tåget hem
Det vackraste jag någonsin sett/I mitt synfält regnar det
What is with the hat/Du kan få din egen val
I will never forget how I met yo/Absinten
När jag hör Erase and Rewind/Tänk vad små vi är
Vi två/Extremely loud and incredibly close
Tack för att du/Det finns soffor
Jag vågar spela för dig efter sex månader
/Du borde skriva ner alla ställen du minns
Jag satt på en bänk/Han är i samma byggnad
Vad var det som gjorde att jag sov vidare/Spela lite du också
När jag var/Gå ut i solen
Vi båda lyssnar på passenger på tåget/
De tror att allt som slipper ur min mun är freudianska felsägningar
Varför hälsade du inte/Ursäkter
NÄR MAN/Säg vad du vill bara du säger någonting
Promenader utan mål/Vad människor hittar på saker
Jag är inte som jag trodde/I klätterträdet
Kummerspeck/Verkligen het




1 kommentar: