söndag 24 augusti 2014

25-30

Alla måsten (denna vecka):

Vakna 8 om jag somnar nu
Föra över pengar
Packa nödvändiga grejer i ryggsäck inkl. packning till startträffen
Flytta ut mina saker ur rummet
Städa rummet grundligen + bädda
Kasta sopor
Ringa Josefin
Vara i stan 1
Vara på särskilt ställe i stan 4 och ta emot uppblåsbar säng
Sova mer än 3-5 timmar i natt

Hämta grejer här imorgon kväll med bil och lämna i nya lägenheten
Lämna nycklar
Hämta ut tågbiljetter

Åka till startträff för skrivarkursen helst med allt jag ska ha med mig
Göra det jag ska göra där

Komma hem och flytta in
Få nycklar när nya hyresvärden flyttar ut
Krama Elin p.g.a lättnad
Städa igenom och fixa runt möblerna i nya lägenheten
Packa upp mina grejer
Ta bilder och skicka till Josefin

Kanske äntligen leva life
Plugga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar