söndag 17 augusti 2014

Kunde inte sova i natt (tror jag)




Från senast i Berlin:


Har inte sagt vad jag gjorde där tror jag men jag gick på Berghain 3 gånger varav en ca 11 timmar(?), och så blev jag vän med en finne på hostelet, käkade gnocchi verdura 2-3 gånger från samma ställe, stod på balkongen och inandades nattluften, svettades som en jävel för det var typ 35 grader och  mer, fick skavsår som fortfarande inte har läkt, köpte club-mate minst en gång om dagen, ritade, drack starkcider 11 på morgonen, rökte vaniljcigariller men EJ cigg, lyssnade på spontana musikframträdanden, köpte jävligt nice kläder, gick runt på samma gator utan att tröttna, stirrade på hus, åkte aldrig till Prenzlauer Berg utan var endast i Friedrichshain och lite lite i Kreuzberg och Wedding och tyvärr Rummelsburg när jag gick vilse, hittade tre användbara klädesplagg på marken, framför allt levde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar